Günün fıkrası: Dede o göbeğin içinde ne var?
Pazardan elindeki çantası boş dönen amcamız morali bozuk bir şekilde mutfakta otururken, henüz beş yaşında olan torunu yanına gelmiş.
Dedesinin göbeğini göstererek sormuş:
-“Dede bu ne?”
-“Göbek”
-“Peki, içinde ne var?”
Dedesi zaten siniri bi durumda:
-“B.k var.”
Torun meraklı şekilde yine sormuş.
-“Peki dede sen o kadar b.ku ne zaman yedin ki?
Dede bir toruna bakmış, bir boş pazar filesine, bir de göbeğine bakmış ve demiş ki;
-“Ben o b.ku seçimlerde ampüle oy atarken yedim torunum. Hem de defalarca yedim…”
www.bilimsanatyolu.com



Yorum gönder