Günün fıkrası: Kabine toplantısı
Erdoğan, kabine toplantısı yapıyordur. Bakanların yüzlerinden işlerin iyi gitmediğini anlamıştır.:
-“Beyler, beyler, neden yüzleriniz asık?”
Arkadan bir ses duyulur…
-“Hayat çok pahalılaştı, kötü bir dönem yaşıyoruz. Çarşı pazar dolaşamıyoruz”
Erdoğan, bilgiç ve emin bir tavırla konuşmuş:
-“O bahsettiğiniz kötü günler artık bitiyor!”
Kabinenin tüm üyelerine birden sevinç havası oluşmuş.
“Hay ağzını sevelim Reis. Ne güzel söz bu böyle!”
Erdoğan:
-“Yoo… Hemen sevinmeyin. Ben, ‘Kötü günler bitiyor’ dedim. Daha kötü günler bitti demedim.”
Arkadan bir fısıltı duyulur:
-“Tahta çürüdü, çivi tutmuyor desene…”
Demesine dedi de bir saat sonra görevden alınması için affını istedi…
www.bilimsanatyolu.com



Yorum gönder